220609 ♥

Baaad ♥
Ja, idag gick jag upp vid tio, fast jag vaknade typ vid 4 i morse på grund av att en kompis ringde mejj x) så man blev pigg då :P
sen så gick man upp och åt frukost, sen bestämde jag och brorsan oss för att dra till kallhagasjön och bada, och då tog benjamin med sig två kompisar också..  Martin och Robin.. :) först åkte jag med brorsan på hans moppe, sen åkte jag på martins lätta mc x) det var skiiiitkul :P sen när vi hade kört fel och vänt och massa bajs så kom vi fram till kallhagasjön och då ringde pappa, han sa att jag kunde ta med en kompis upp till gbg, så vem vill med? :P sen badade vi då och jag blev såklart islängd i vattnet av benjamin och robin x) sen efter typ en timme så åkte vi hem igen och då åkte jag och bengan till hemköp och köpte glass, sen kom vi hem och glodde på tv och åt glass *mums* (Daim tog jag :P) så nu sitter jag här och skriver i min blogg igen :P
puss på't ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0