nittonnollsexnollnio ♥ Midsommarkväll ♥

Första slaget :P




efter lite fuskande :P


Dom som spelade lite ärligt :P


Mateeen :D


en servett :D


sju sorters blommor som jag ska sova på :D


Chokladen och jordgubbarna :D

Ja, nu har man ju då firat midsommar med några i släkten och jossan :D det blev lite roligare än vad jag trott, fast jag var extremt trött :P
Vi har säkert ätit femtioelva ton mat :D nä, men man har ju ätit rätt ordentligt idag ;P
När vi kom till Ingrid och Lasse, så åt vi bullar och ngn tårta, extremt söt var den.. :D sen så åt vi jordgubbstårta *Muuuumms* :P, sen åt vi lax, köttbullar, nypotatis och massa annat tillbehör, det är så otroliiigt gott, fast laxen var nästan lite för söt :P Sen så spelade man krocket och jag, jossan och veronica var ett lag och vann ju såklart.. *host* vi fuskade ju inte.. :D *host* okej, kanske lite då.. :D *harkel* Okej, okej, mycket :D Vi kom igenom en sån vit båge, 2 gånger, sen så bara sköt vi på :D sen så åt vi jordgubbar med masa socker :P sen så glodde vi på film lite, sen doppade vi jordgubbar i choklad :D väldigt trevligt och gott :D
Men nu ska jag dra och äta massa gott och glo på fiiilm med jossan :D Hoppas ni har haft en trevliiig dag iallafall :D
Puss på't ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0