tjugondejunitjugohundranio ♥

Godmorgoooooon! ♥
Känner att jag har börjat komma igång med min blogg igen och skriver ca. två inlägg om dagen :D jag tycker det är väldigt bra, men man vill ju gärna ha folk som läser ens blogg också, men det kommer väl så småning om :D
Jag och Jossan somnade ungefär vid två igår kväll, och gick upp vid elva och jag är fortfarande extremt trött. :D
Jossan åkte hem vid elva och då åt jag frukost :D Det blev Rostade mackor med leverpastej på, och ett glas o'boy till det :D Jättegott :D
Snart så ska resten av familjen åka ivåg till min mammas sambos föräldrar och äta lunch där, men med tanke på att jag gick upp så sent så ska inte jag det :D så jag kan sitta här hemma vid datan och glo på tv lite :D ♥
Ska försöka få tag i ngn kompis också, jag har nämligen inget att göra idag x)
Men tack för att ni läser min blogg, ni som gör det asså :D
puss på't ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0