Straaaandeeeen!! ♥

Shit, jag glömde skriva igår, förlååt :D igår så var man hemma hela dagen fast skulle egentligen åkt till stranden, men det blev inte av  "/ så jag satt hemma och tråkade fram till 18.00 för då åkte jag in till stan och tråkade, på moppekurs x) men jaja, vill jag köra moppe så får jag väl gå på lektionerna :P Sen idag så gick jag upp vid 8.00moch gjorde mejj iordning och packade för stranden, så vi åkte till stranden idag istället :P vi var framme på stranden vid 11.00 typ och då badade man lite, sen så stekteeeee, man hela tiden fram tills 3 typ :P så man fick rätt mkt färg xP sen åkte man hem och har snackat med lite kompisar och massa sånt. sen så drog vi hem till magnus kompisar och fikade lite, sen åkte vi hem, och här är jag :D♥
Puss på't ♥

Kommentarer
Postat av: Evelinnnaaaaa

yeeaaah ofc :D

2009-09-13 @ 00:12:11
URL: http://rreflection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0